Trecerea unui vis, de la imaginatie la realitate, necesita ambitie, munca, curaj, dorinta si perseverenta. Un drum greu, cu nenumarate obstacole si provocari.
Povestea brandului Half of Me a pornit cu un vis. Pasiunea pentru haine si dorinta de a crea un brand autentic barbatesc in Romania, a indemnat pe Alexandru Niculae si Alexandru Fako sa-si transformele visul in realitate.
Half of Me – Echilibru intre brand si stil
Simt estetic fin, viziune, creativitate si originalitate, notiuni ce descriu articolele vestimentare Half of Me. Diversitatea si calitatea se adapteaza perfect stilului propriu. Pe parcursul celor 5 ani de existenta, Half of Me a devenit un brand ready to wear premium, concurand lejer cu brandurile de renume din afara tarii.
O denumire aleasa subtil, Half of Me devine simbol al regasirii esteticului propriu, compus dintr-un comun acord intre cei care se decid a-l purta si viziunea unica a creatorilor, exteriorizata prin materiale textile de calitate.
2 pasi catre perfectiune
Orice detaliu conteaza, motiv pentru care, de la materialele folosite si pana la procesul de livrare, Half of Me se impune ca Premium. Perfectiunea poate fi iluzorie. Totusi, pasiunea si ambitia indeamna catre aceasta, brandul crescand de la an la an, atat prin cifra de afaceri, cat si prin recunoasterea celor care stiu a pretui adevarata valoare Half of Me.
E abia inceputul, mereu existand loc pentru mai bine si mai frumos. Iar ca dovada a faptului dat se remarca intregirea echipei odata cu venirea designerului Mariei Simion, dand viata liniei Half of Me Women.
Viitorul prevede planuri si mai ambitioase
Au ajuns intr-un punct anumit, prezentul fiind stralucit. Recunoastere din partea clientilor si experti ai domeniului, prosperitate in afacere, un brand valoros, putere de competitivitate ridicata, pe plan local fiind pe aceeasi treapta cu granzi precum Dior, Versace, Dole&Gabbana.
Sa fie oare culminatia succesului? Nici vorba, dat fiind ca aspiratiile cresc odata cu ideile. Implinirea acestora va fi posibila datorita pasiunii pentru Half of Me, atat din partea creatorilor, cat si a clientilor.
Jumatatile au menirea a se intregi, pasind una spre cealalta. Half of Me a facut deja primul pas. Esti gata sa-l faci si tu?